Metodické minimum

Série článků vás provede metodikou klimatického vzdělávání. Ukáže, jak toto téma zapojit do nejrůznějších předmětů, aby bylo sdělné a pro žáky zajímavé.

Co je klimatické vzdělávání?

Jak rozumět roli učitele v oblasti klimatického vzdělávání, jaké cíle si při provázení žáků klást a jakou výzvu přináší pro tradičně oddělenou […]

Více informací

Co si pohlídat, když začínám s klimatickým vzděláváním?

Jaké vzdělávání o změně klimatu skutečně funguje? Na základě shrnutí rozsáhlého pedagogického a psychologického výzkumu v mnoha zemích pojmenovali odborníci čtyři základní principy […]

Více informací

Jak zařadit klimatické vzdělávání do školních předmětů?

Nabízíme vám řadu tipů pro učení o změně klimatu v předmětech na základní a střední škole. Najdete zde vybraná témata snadno uchopitelná v předmětech […]

Více informací

K jakým cílům učení směřovat s různě starými žáky?

Pokud si kladete otázku, co všechno by měli umět žáci v určitém věku, aby změně klimatu porozuměli na základní úrovni a zároveň […]

Více informací

Na co všechno se zaměřit v klimatickém vzdělávání?

Zkuste si představit vzdělávání jako jízdní kolo. Co všechno mohou symbolizovat jednotlivé části a jak je využít jako pomůcku pro ucelenou […]

Více informací

Jak může klimatické vzdělávání podpořit celá škola?

Nechte se inspirovat tipy na to, jak téma klimatické odpovědnosti prolnout do různých úrovní života školy tak, aby se stalo […]

Více informací
Děkujeme za spolupráci